Leergang Resultaatgericht werken

Kees Hendriks
directeur
Samenwerkingsverband Twente Noord
Zelden heb ik zo unaniem positieve geluiden gehoord
Kees Hendriks

Binnen ons samenwerkingsverband geven wij momenteel vorm aan passend onderwijs en handelingsgericht werken. Flinke veranderingsprojecten, waarbij ook de IB-ers een grote verantwoordelijkheid gaan krijgen. Zij dienen in een vooral begeleidende rol de leerkrachten te ondersteunen in de omgang met de zorgleerling.

In dat kader hebben wij Marja Klaver opdracht gegeven voor een traject op maat voor de theorie en vooral de praktijk van succesvolle communicatie. Dit traject van drie jaar loopt dit schooljaar voor het eerst.

Het was niet vanzelfsprekend om onze al hoog opgeleide IB'ers voor dit traject te enthousiasmeren. Zij zijn – terecht – kritisch over wat zij voor hun tijd en energie terugkrijgen. In dit licht is het des te verheugender om vast te stellen dat ik zelden zo unaniem positieve geluiden heb gehoord, als over de tweedaagse die ze nu bij Marja Klaver hebben gevolgd. Wij kijken dan ook zeker uit naar het vervolg! 

Casestudie

Er wordt veel van IB'ers verwacht. Wat houdt competent zijn eigenlijk in? We hebben een interessante casestudy gemaakt van de belangrijkste inzichten die we hebben opgedaan in het ontwerpen en geven van dit traject. Lees onze eye-openers in de casestudie die je hieronder gratis kunt downloaden.

Ons aanbod Resultaatgericht werken

Nieuwsgierig geworden naar onze workshops, trainingen, leergangen, blended learning programma’s en coachingstrajecten, waarmee je dit thema in je school versterkt?

GRATIS
Dé 5 actie-punten

die zeker niet mogen ontbreken in je komende schooljaarplan

Waarom Klaver Academie?

  • Maatwerk in coaching, training en leergangen
  • Gespecialiseerd in het versterken
    van onderwijsprofessionals sinds 1998
  • Gericht op duurzame verandering
  • Slim aanbod van theorie en praktijk
  • Blended learning met praktische online en offline trainingen